Vanliga frågor

I samband med alla beställningar skickas en orderbekräftelse ut. Hittar du den inte i din mail kan detta bero på att den antingen kommit till din skräppost, eller att du angivit en felaktig mailadress vid köptillfället.

Samtliga ordrar som kommer in behandlas inom 1-3 arbetsdagar. Därefter är den beräknade leveranstiden 6-14 arbetsdagar.

Produkter som inkluderar ett separat batteri/powerbank kräver en säkrare fraktmetod, vilket kan resultera i en längre leveranstid på upp till 10-20 arbetsdagar totalt sett.

Vänligen vänta upp till 20 arbetsdagar innan du kontaktar kundtjänst angående en saknad beställning, eftersom att din beställning troligtvis är påväg till dig.

Avbryter du ditt köp innan det att din beställning är skickad kan vi annullera din beställning. Har din beställning redan skickats kan den inte adresseras om och kan således inte annulleras då den redan är påväg till dig. Då behöver vi upprätta en retur. Vänligen kontakta kundtjänst när du mottagit varan.

Hittar du inte svaret på din fråga ovan så kan du fylla i formuläret nedan så svarar vi dig så fort vi kan. Just nu har vi något längre behandlingstid för ärenden än vanligt.

Kontaktformulär